Робототехніка
Шешуков Владислав Вячеславович - керівник творчого об'єднання
Одним із напрямків впровадження STEM-освіти є робототехніка, що є прикладною наукою, яка займається розробкою автоматизованих технічних систем (роботів).
На сьогодні промислові роботи і комплексна автоматизація виробництва затребувані у більшості галузей промисловості. Вже сконструйовано безпілотних літаків-роботів, бойових роботів, роботів-розвідників, роботів, які співають, ходять і бігають, мікроскопічних роботів, яких використовують в мікрохірургії тощо. Тому саме до цього виду технічної творчості у дітей виникає значний інтерес. А отже, можливе формування компетентностей особистості засобами технічного конструювання роботів.
Навчання через дію відбувається тоді, коли дитина створює реальні речі в матеріальному світі і одночасно набуває знань. Тобто, знання створюються в результаті діяльності. Відбувається циклічний процес: заново набуті знання дозволяють дитині створювати ще більш складні речі в реальному світі, які в свою чергу приносять додаткові знання, і так далі по циклу.
Кожне завдання реалізує циклічну модель, яка базується на чотирьох освітніх складових: взаємозв’язку, конструюванні, рефлексії та розвиткові.
Вихованці вивчають та створюють базові модулі та моделі роботів, знайомляться з основами сучасної робототехніки.
Для визначення рівня своїх умінь учасники гуртка беруть участь у різноманітних фестивалях та змаганнях роботів.